Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Webinář "DPH 2024 - konsolidační balíček a další"


Číslo školení: 92401- Objednávka zde
Datum: 10..01.2023, 9.00 – 14.00h 
Lektorka: Ing. Dagmar Fitříková, daňová poradkyně
Toto školení je nabízeno buď v prezenční podobě, nebo online. Vyberte si podobu, která Vám nejlépe vyhovuje.  

Program

Školení bude zaměřeno na změny od 1.1.2024, které přinese do oblasti DPH konsolidační balíček i další aktuální změny. Pozornost bude dále věnována vybraným oblastem, které činí v praxi často problémy. Posluchači budou upozorněni i na specifické povinnosti a postupy spojené s podáním DAP k DPH za poslední zdaňovací období roku 2023.

  • Změny v oblasti DPH v roce 2023 – shrnutí změn, ke kterým došlo v roce 2023, nové informace GFŘ.

  • Změny pro rok 2024 - konsolidační balíček a další změny
    • změny ve vazně na nový stavební zákon,
    • zásadní změny v oblasti sazeb DPH,
    • omezení možnosti uplatnění nároku na odpočet daně u osobních automobilů,
    • zavedení nové oznamovací povinnosti,
    • upozornění na další připravované změny.

  • Závěr roku 2023 – sestavení DAP k DPH za poslední zdaňovací období roku 2023, specifické postupy.  

  • Vybrané oblasti uplatňování DPH
    • Upozornění na změnu výkladu –„zapůjčení“ zaměstnance, plnění poskytované obcemi, dodání a nájem nemovitých věcí, služby související s dovozem a vývozem zboží
    • Vznik povinnosti přiznat daň – zálohy a postup při jejich vyúčtování, DUZP
    • Kontrolní hlášení – změny pro rok 2023, párování vybraných obchodních případů v kontrolním hlášení, upozornění na časté chyby
    • Režim přenesení daňové povinnosti – upozornění na časté omyly a nesprávnosti    
    • Poskytnutí služby v rámci EU – stanovení místa plnění, den uskutečnění, přepočet cizí měny, uvádění údajů v DAP k DPH a souhrnném hlášení

  • Odpovědi na časté dotazy z praxe plátců - vybraná problematika včetně dotazů účastníků semináře
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Technická stránka připojení na webinář

Pro účast na webináři potřebujete pouze obvykle vybavený počítač s reproduktorem nebo sluchátky, aktuální webový prohlížeč (Chrome nebo Mozzila Firefox)  a internetové připojení.

Na webinář se připojíte jednoduše prostřednictvím odkazu, který Vám zašleme e-mailem. E-mail s odkazem obdržíte nejpozději do 12 hodin v den před konáním webináře na e-mailovou adresu, jež jste uvedli v objednávce. Jestliže Vám do uvedené doby e-mail s odkazem nepřijde, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefon 775 906 870.

Kapacita, platba a storno podmínky

Počet posluchačů je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Úhrada proběhne převodem na základě zálohové faktury. Účast na webináři lze stornovat písemně. Zrušíte-li svou účast více než 1 pracovní den před datem konání webináře, záloha Vám bude vrácena v plné výši. Zrušíte-li sovu účast v kratší lhůtě před konáním webináře, máte možnost si vybrat jako náhradu jiný webinář ve stejné ceně. Webináře se může místo Vás zúčastniti náhradník.

Cena

1090 Kč bez DPH, tzn. 1319 Kč včetně DPH za školení od 9 do 14 hodin.

Cena zahrnuje:

  • studijní podklady (podklady zasíláme elektronicky nejpozději den před konáním školení),
  • videozáznam, který budete mít k dispozici pro opakované přehrání po dobu 4 týdnů.
Místo konání

Online školení.

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě