Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Seminář "Nemocenské a důchodové pojištění, pojistné na soc. zabezpečení 2025 - změny u dohod a další"


Číslo školení: 12420- Objednávka zde
Datum: 26.11.2024, 9.00 – 14.00h  
Lektor: Ing. Michal Ztratil, odborník s dlouholetou praxí
Toto školení je nabízeno buď v prezenční podobě, nebo online. Vyberte si podobu, která Vám nejlépe vyhovuje.  

Program

Cílem školení je předat posluchačům komplexní informace k pravidlům platným od 1.1.2025 se zaměřením na změny a problémové oblasti. Posluchači obdrží podrobné studijní podklady.

Nemocenské pojištění 

  • Změna v oznamování nástupu do zaměstnání / skončení zaměstnání u všech zaměstnanců na DPP od 1. 7. 2024 – zhodnocení stavu, zkušenosti s provedenou změnou a elektronickými podáními v dané věci
  • Změny od 1. ledna 2025 u DPP
    • režim oznámené DPP – podmínky účasti na nemocenském pojištění, placení pojistného na sociální zabezpečení
    • ostatní DPP (jeden a více zaměstnavatelů) - podmínky účasti na nemocenském pojištění a pro placení pojistného na sociální zabezpečení
    • oznamování záměru uplatňovat režim oznámené DPP
    • postupy zaměstnavatele u zaměstnanců v režimu oznámené DPP
    • postupy zaměstnavatele u zaměstnanců na DPP, kteří nejsou v režimu oznámené dohody
    • oznamování skončení režimu oznámené DPP
    • placení pojistného na sociální zabezpečení
    • tiskopisy a lhůty pro plnění povinností zaměstnavateli u DPP
    • služby ČSSZ pro zaměstnavatele
    • výklad zaměstnání malého rozsahu u DPP
  • Další změny v nemocenském pojištění od ledna 2025
    • Elektronizace ostatních dávek NP – PPM, ošetřovné, dlouhodobé ošetřovné, otcovská a související změny v eNeschopence
    • Připravované rozšíření nároku na dávky NP  - u zaměstnání malého rozsahu, DPP, OSVČ
    • ílčí změny posuzování nároku na dávky u některých skupin pojištěnců – např. u PPM
    • Určování místní příslušnosti
    • Změna redukčních hranic v NP, stanovení rozhodného příjmu pro účast na NP, vliv výše minimální mzdy.
    • Elektronické tiskopisy – přehled všech elektronických tiskopisů 2025, povinnosti zaměstnavatelů při elektronické komunikaci s ČSSZ, doporučené postupy pro zaměstnavatele při podávání tiskopisů.
    • Online služby ČSSZ pro zaměstnavatele – možnosti služeb pro zaměstnavatele, správa plných mocí.
    •  Další změny od roku 2025 dle schvalování legislativy.

Důchodové pojištění 

  • Novela zákona o důchodovém pojištění – důchodová reforma
  • Praktické případy k důchodové problematice - vliv ukazatelů pro rok 2025 na výpočet důchodu
  • Zvyšování důchodů – změna základní výměry a procentní výměry od 1.1.2025

Pojistné na sociální zabezpečení  

  • Okruh poplatníků, vyměřovací základy, odvod pojistného u dohod o provedení práce, tiskopis Přehled o výši pojistného
  • Nová výše maximálního vyměřovacího základu
  • Zavedení Jednotného měsíčního hlášení zaměstnavatele
  • Pojistné na důchodové a nemocenské pojištění OSVČ, předkládání přehledu OSVČ za rok 2024, plná  elektronizace v agendě OSVČ
  • Další změny od roku 2025 dle schvalování legislativy

Diskuse, zodpovídání dotazů účastníků semináře. Možnost konzultací. Aktuality dle vývoje legislativního procesu.

Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita, storno a ostatní informace

Počet účastníků školení je omezen. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Účast na školení lze stornovat písemně. Zrušíte-li svou účast více než 2 pracovní dny před datem konání školení, záloha Vám bude vrácena v plné výši. Zrušíte-li sovu účast v kratší lhůtě před konáním školení, máte možnost si vybrat jako náhradu jiné školení ve stejné ceně. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

1290 Kč bez DPH, tzn. 1561 Kč včetně DPH za školení od 9 do 14.00 hodin.

Cena zahrnuje:

  • občerstvení (sladké pečivo, dopolední svačina, káva, čaj, nealko),
  • psací potřeby,
  • studijní podklady (budou zaslány elektronicky do 12 hodin v den před konáním webináře, jestliže Vám do uvedené doby e-mail s materiály nepřijde, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefonu 775 906 870),
  • videozáznam, který budete mít k dispozici pro opakované přehrání po dobu 4 týdnů.
Místo konání

Best Western Hotel Vista, Kpt. Vajdy 3046/2, www.hotelvista.cz
Školení probíhají v moderních prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem na zastávku "Hotel Bělský les" a 3 minuty pěšky nebo tramvají na zastávku „ÚMOb Jih“ (Radnice v Hrabůvce) a 5 minut pěšky
Parkování: na hotelovém parkovišti za zvýhodněnou cenu 50 Kč/den pro posluchače ECONOMIS CZ s.r.o. (parkovné budete platit na recepci a uvedete informaci, že jste byli na školení) nebo můžete parkovat na blízkém sídlišti zdarma (pro bezplatné parkování doporučujeme parkoviště č.2 - mapka).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě