Číslo školení: 92420- Objednávka
zde
Datum: 26.11.2024, 9.00 – 14.00h
Lektor: Ing. Michal Ztratil, odborník s dlouholetou praxí
Toto školení je nabízeno buď v prezenční podobě, nebo online, vyberte si podobu, která Vám nejlépe vyhovuje.
Program
Cílem školení je předat posluchačům komplexní informace k pravidlům platným od 1.1.2025 se zaměřením na změny a problémové oblasti. Posluchači obdrží podrobné studijní podklady.
Nemocenské pojištění
- Změna v oznamování nástupu do zaměstnání / skončení zaměstnání u všech zaměstnanců na DPP od 1. 7. 2024 – zhodnocení stavu, zkušenosti s provedenou změnou a elektronickými podáními v dané věci
- Změny od 1. ledna 2025 u DPP
- režim oznámené DPP – podmínky účasti na nemocenském pojištění, placení pojistného na sociální zabezpečení
- ostatní DPP (jeden a více zaměstnavatelů) - podmínky účasti na nemocenském pojištění a pro placení pojistného na sociální zabezpečení
- oznamování záměru uplatňovat režim oznámené DPP
- postupy zaměstnavatele u zaměstnanců v režimu oznámené DPP
- postupy zaměstnavatele u zaměstnanců na DPP, kteří nejsou v režimu oznámené dohody
- oznamování skončení režimu oznámené DPP
- placení pojistného na sociální zabezpečení
- tiskopisy a lhůty pro plnění povinností zaměstnavateli u DPP
- služby ČSSZ pro zaměstnavatele
- výklad zaměstnání malého rozsahu u DPP
- Další změny v nemocenském pojištění od ledna 2025
- Elektronizace ostatních dávek NP – PPM, ošetřovné, dlouhodobé ošetřovné, otcovská a související změny v eNeschopence
- Připravované rozšíření nároku na dávky NP - u zaměstnání malého rozsahu, DPP, OSVČ
- ílčí změny posuzování nároku na dávky u některých skupin pojištěnců – např. u PPM
- Určování místní příslušnosti
- Změna redukčních hranic v NP, stanovení rozhodného příjmu pro účast na NP, vliv výše minimální mzdy.
- Elektronické tiskopisy – přehled všech elektronických tiskopisů 2025, povinnosti zaměstnavatelů při elektronické komunikaci s ČSSZ, doporučené postupy pro zaměstnavatele při podávání tiskopisů.
- Online služby ČSSZ pro zaměstnavatele – možnosti služeb pro zaměstnavatele, správa plných mocí.
- Další změny od roku 2025 dle schvalování legislativy.
Důchodové pojištění
- Novela zákona o důchodovém pojištění – důchodová reforma
- Praktické případy k důchodové problematice - vliv ukazatelů pro rok 2025 na výpočet důchodu
- Zvyšování důchodů – změna základní výměry a procentní výměry od 1.1.2025
Pojistné na sociální zabezpečení
- Okruh poplatníků, vyměřovací základy, odvod pojistného u dohod o provedení práce, tiskopis Přehled o výši pojistného
- Nová výše maximálního vyměřovacího základu
- Zavedení Jednotného měsíčního hlášení zaměstnavatele
- Pojistné na důchodové a nemocenské pojištění OSVČ, předkládání přehledu OSVČ za rok 2024, plná elektronizace v agendě OSVČ
- Další změny od roku 2025 dle schvalování legislativy
Diskuse, zodpovídání dotazů účastníků semináře. Možnost konzultací. Aktuality dle vývoje legislativního procesu.
Proč zvolit webinář?
- seznámíte se s aktuálními informacemi z bezpečí domova či kanceláře
- ušetříte čas a náklady na cestování
- podklady ke školení získáte v elektronické podobě před webinářem (budou-li lektorem poskytnuty)
- lektorovi můžete pokládat během školení dotazy prostřednictvím chatu, případně je poslat ve větším časovém předstihu na e-mail: info@economis.cz
- následně si můžete znovu opakovaně přehrát záznam webináře
Objednávka
Školení můžete objednat on-line zde.
Technická stránka připojení na webinář
Pro účast na webináři potřebujete pouze obvykle vybavený počítač s reproduktorem nebo sluchátky, aktuální webový prohlížeč (Chrome nebo Mozzila Firefox) a internetové připojení.
Na webinář se připojíte jednoduše prostřednictvím odkazu, který Vám zašleme e-mailem. E-mail s odkazem obdržíte nejpozději do 12 hodin v den před konáním webináře na e-mailovou adresu, jež jste uvedli v objednávce. Jestliže Vám do uvedené doby e-mail s odkazem nepřijde, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefon 775 906 870.
Kapacita, platba a storno podmínky
Počet posluchačů je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Úhrada proběhne převodem na základě zálohové faktury. Účast na webináři lze stornovat písemně. Zrušíte-li svou účast více než 1 pracovní den před datem konání webináře, záloha Vám bude vrácena v plné výši. Zrušíte-li sovu účast v kratší lhůtě před konáním webináře, máte možnost si vybrat jako náhradu jiný webinář ve stejné ceně. Webináře se může místo Vás zúčastniti náhradník.
Cena
1190 Kč bez DPH, tzn. 1440 Kč včetně DPH za školení od 9 do 14 hodin.
Cena zahrnuje:
- studijní podklady (budou zaslány elektronicky do 12 hodin v den před konáním webináře, jestliže Vám do uvedené doby e-mail s materiály nepřijde, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefonu 775 906 870),
- videozáznam, který budete mít k dispozici pro opakované přehrání po dobu 4 týdnů.
Místo konání
Online školení.
Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě