Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Seminář "DPH - velká novela zákona o DPH 2025"


Číslo školení: 12424- Objednávka zde
Datum: 10.12.2024, 9.00 – 14.00h  
Lektor: Ing. Miroslava Nováková, specialistka na daň z přidané hodnoty s dlouholetou praxí
Toto školení je nabízeno buď v prezenční podobě, nebo online. Vyberte si podobu, která Vám nejlépe vyhovuje.  

Program

Cílem školení je seznámit posluchače se zásadními změnami zákona o DPH pro rok 2025, s novými stanovisky, výklady, oblastmi, kde se dělají chyby, vč. uvedení praktických příkladů.

  • Přehled legislativních změn v oblasti DPH
  • Novela zákona o DPH 2025
    • změny v oblasti registrace
      • obrat v tuzemsku, obrat v EU, změny v počítání obratu
      • zcela nový systém registrace i rušení registrace
      • nově zavedený režim pro malé podniky (SME)
    • nespolehlivý plátce, nespolehlivá osoba
    • zdaňovací období
    • zmocněnec pro doručování v oblasti DPH
    • místo plnění u kulturních, sportovních, vzdělávacích apod. služeb a u služeb poskytnutých do třetí země
    • třístranný obchod
    • nové dopravní prostředky
    • DUZP u dlouhodobě poskytovaných služeb
    • uplatnění ceny obvyklé, základ daně u spojených osob
    • změny u oprav základu daně, nové povinnosti oprav základu daně i po zrušení registrace
    • DPH u nedobytných pohledávek
    • změny v uplatnění sazby daně, sazby daně u bytové výstavby
    • změny v uplatnění DPH při dodání a nájmech nemovitých věcí
    • osvobození u vzdělávacích služeb
    • osvobození u dodání letáků
    • změny při uplatňování nároku na odpočet daně
      • nárok na odpočet daně u vybraného osobního automobilu a u sportovních vozidel
      • zkrácení lhůty pro uplatnění nároku na odpočet daně i pro opravy odpočtu daně
      • opravy odpočtu daně u neplátce
      • změny u kráceného nároku na odpočet daně, změna výpočtu krátícího koeficientu
      • poměrný nárok na odpočet daně – změny při jeho uplatnění
      • změny při uplatnění odpočtu daně u nové registrace
    • změny v uplatnění DPH u dlouhodobého majetku vytvořeného vlastní činností
    • změny u zvláštního režimu pro použité zboží a pro cestovní službu (tzv. režim přirážky)
    • změny u režimu přenesení daňové povinnosti
    • změny v oblasti ručení příjemce zdanitelného plnění
    • zrušení vrácení DPH zdravotně postiženým osobám
    • evidence pro účely DPH
    • změna tiskopisu přiznání k DPH – nové řádky, jiné vykazovaná plnění s místem plnění mimo tuzemsko …
  • Další aktuality a problémové oblasti
  • Odpovědi na dotazy (možno zaslat náměty či dotazy lektorce předem, budou pak zařazeny do programu semináře)
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita, storno a ostatní informace

Počet účastníků školení je omezen. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Účast na školení lze stornovat písemně. Zrušíte-li svou účast více než 2 pracovní dny před datem konání školení, záloha Vám bude vrácena v plné výši. Zrušíte-li sovu účast v kratší lhůtě před konáním školení, máte možnost si vybrat jako náhradu jiné školení ve stejné ceně. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

1290 Kč bez DPH, tzn. 1561 Kč včetně DPH za školení od 9 do 14.00 hodin.

Cena zahrnuje:

  • občerstvení (sladké pečivo, dopolední svačina, káva, čaj, nealko),
  • psací potřeby,
  • studijní podklady (budou zaslány elektronicky do 12 hodin v den před konáním webináře, jestliže Vám do uvedené doby e-mail s materiály nepřijde, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefonu 775 906 870),
  • videozáznam, který budete mít k dispozici pro opakované přehrání po dobu 4 týdnů.
Místo konání

Best Western Hotel Vista, Kpt. Vajdy 3046/2, www.hotelvista.cz
Školení probíhají v moderních prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem na zastávku "Hotel Bělský les" a 3 minuty pěšky nebo tramvají na zastávku „ÚMOb Jih“ (Radnice v Hrabůvce) a 5 minut pěšky
Parkování: na hotelovém parkovišti za zvýhodněnou cenu 50 Kč/den pro posluchače ECONOMIS CZ s.r.o. (parkovné budete platit na recepci a uvedete informaci, že jste byli na školení) nebo můžete parkovat na blízkém sídlišti zdarma (pro bezplatné parkování doporučujeme parkoviště č.2 - mapka).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě