Číslo školení: 92424- Objednávka
zde
Datum: 10.12.2024, 9.00 – 14.00h
Lektor: Ing. Miroslava Nováková, specialistka na daň z přidané hodnoty s dlouholetou praxí
Toto školení je nabízeno buď v prezenční podobě, nebo online, vyberte si podobu, která Vám nejlépe vyhovuje.
Program
Cílem školení je seznámit posluchače se zásadními změnami zákona o DPH pro rok 2025, s novými stanovisky, výklady, oblastmi, kde se dělají chyby, vč. uvedení praktických příkladů.
- Přehled legislativních změn v oblasti DPH
- Novela zákona o DPH 2025
- změny v oblasti registrace
- obrat v tuzemsku, obrat v EU, změny v počítání obratu
- zcela nový systém registrace i rušení registrace
- nově zavedený režim pro malé podniky (SME)
- nespolehlivý plátce, nespolehlivá osoba
- zdaňovací období
- zmocněnec pro doručování v oblasti DPH
- místo plnění u kulturních, sportovních, vzdělávacích apod. služeb a u služeb poskytnutých do třetí země
- třístranný obchod
- nové dopravní prostředky
- DUZP u dlouhodobě poskytovaných služeb
- uplatnění ceny obvyklé, základ daně u spojených osob
- změny u oprav základu daně, nové povinnosti oprav základu daně i po zrušení registrace
- DPH u nedobytných pohledávek
- změny v uplatnění sazby daně, sazby daně u bytové výstavby
- změny v uplatnění DPH při dodání a nájmech nemovitých věcí
- osvobození u vzdělávacích služeb
- osvobození u dodání letáků
- změny při uplatňování nároku na odpočet daně
- nárok na odpočet daně u vybraného osobního automobilu a u sportovních vozidel
- zkrácení lhůty pro uplatnění nároku na odpočet daně i pro opravy odpočtu daně
- opravy odpočtu daně u neplátce
- změny u kráceného nároku na odpočet daně, změna výpočtu krátícího koeficientu
- poměrný nárok na odpočet daně – změny při jeho uplatnění
- změny při uplatnění odpočtu daně u nové registrace
- změny v uplatnění DPH u dlouhodobého majetku vytvořeného vlastní činností
- změny u zvláštního režimu pro použité zboží a pro cestovní službu (tzv. režim přirážky)
- změny u režimu přenesení daňové povinnosti
- změny v oblasti ručení příjemce zdanitelného plnění
- zrušení vrácení DPH zdravotně postiženým osobám
- evidence pro účely DPH
- změna tiskopisu přiznání k DPH – nové řádky, jiné vykazovaná plnění s místem plnění mimo tuzemsko …
- Další aktuality a problémové oblasti
- Odpovědi na dotazy (možno zaslat náměty či dotazy lektorce předem, budou pak zařazeny do programu semináře)
Proč zvolit webinář?
- seznámíte se s aktuálními informacemi z bezpečí domova či kanceláře
- ušetříte čas a náklady na cestování
- podklady ke školení získáte v elektronické podobě před webinářem (budou-li lektorem poskytnuty)
- lektorovi můžete pokládat během školení dotazy prostřednictvím chatu, případně je poslat ve větším časovém předstihu na e-mail: info@economis.cz
- následně si můžete znovu opakovaně přehrát záznam webináře
Objednávka
Školení můžete objednat on-line zde.
Technická stránka připojení na webinář
Pro účast na webináři potřebujete pouze obvykle vybavený počítač s reproduktorem nebo sluchátky, aktuální webový prohlížeč (Chrome nebo Mozzila Firefox) a internetové připojení.
Na webinář se připojíte jednoduše prostřednictvím odkazu, který Vám zašleme e-mailem. E-mail s odkazem obdržíte nejpozději do 12 hodin v den před konáním webináře na e-mailovou adresu, jež jste uvedli v objednávce. Jestliže Vám do uvedené doby e-mail s odkazem nepřijde, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefon 775 906 870.
Kapacita, platba a storno podmínky
Počet posluchačů je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Úhrada proběhne převodem na základě zálohové faktury. Účast na webináři lze stornovat písemně. Zrušíte-li svou účast více než 1 pracovní den před datem konání webináře, záloha Vám bude vrácena v plné výši. Zrušíte-li sovu účast v kratší lhůtě před konáním webináře, máte možnost si vybrat jako náhradu jiný webinář ve stejné ceně. Webináře se může místo Vás zúčastniti náhradník.
Cena
1190 Kč bez DPH, tzn. 1440 Kč včetně DPH za školení od 9 do 14 hodin.
Cena zahrnuje:
- studijní podklady (budou zaslány elektronicky do 12 hodin v den před konáním webináře, jestliže Vám do uvedené doby e-mail s materiály nepřijde, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefonu 775 906 870),
- videozáznam, který budete mít k dispozici pro opakované přehrání po dobu 2 týdnů.
Místo konání
Online školení.
Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě