Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Seminář "Daně z příjmů a účetnictví - změny a aktuální problémy"


Číslo školení: 12502- Objednávka zde
Datum: 13.01.2025, 9.00 – 14.00h  
Lektor: Ing. Jiří Klíma, daňový poradce
Toto školení je nabízeno buď v prezenční podobě, nebo online. Vyberte si podobu, která Vám nejlépe vyhovuje.  

Program

Cílem školení je předat posluchačům informace o změnách v daních z příjmů a účetnictví, a také praktické rady a doporučení pro sestavení daňového přiznání. Lektor se s posluchači podělí o časté problémy, se kterými se ve své praxi daňového poradce setkává. V případě potřeby bude problematika vysvětlena včetně vazby na daň z přidané hodnoty.

  • Účetnictví podnikatelských subjektů
    • stručné připomenutí změn pro rok 2024 
      • obrat, funkční měna, zpráva o udržitelnosti, zpráva o daních z příjmu
    • změny pro rok 2025
      • nové hodnoty pro kategorizaci účetních jednotek
    • legislativní vývoj kolem nového zákona o účetnictví
  • Daň z příjmů fyzických a právnických osob
    • stručné připomenutí změn pro rok 2024 a zkušenosti z praxe
      • změny v oblasti daňových výjimek a zaměstnaneckých benefitů
      • změna u daňových odpisů osobních automobilů
      • změna u mimořádných odpisů
      • omezení osvobození při prodeji cenných papírů a podílů v obchodních  společnostech
      • zvýšení daně z příjmu právnických osob z 19% na 21 %
      • posun prahu 23 % daně z příjmů fyzických osob ze čtyřnásobku na trojnásobek průměrné mzdy
    • změny pro rok 2025
    • další aktuality - užitečné rozsudky soudů, příspěvky koordinačních výborů
    • vybrané problémy - na co je potřeba pamatovat v souvislosti se sestavením daňového přiznání
  • Odpovědi na dotazy posluchačů 
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita, storno a ostatní informace

Počet účastníků školení je omezen. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Účast na školení lze stornovat písemně. Zrušíte-li svou účast více než 2 pracovní dny před datem konání školení, záloha Vám bude vrácena v plné výši. Zrušíte-li sovu účast v kratší lhůtě před konáním školení, máte možnost si vybrat jako náhradu jiné školení ve stejné ceně. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

1290 Kč bez DPH, tzn. 1561 Kč včetně DPH za školení od 9 do 14.00 hodin.

Cena zahrnuje:

  • občerstvení (sladké pečivo, dopolední svačina, káva, čaj, nealko),
  • psací potřeby,
  • studijní podklady (budou zaslány elektronicky do 12 hodin v den před konáním webináře, jestliže Vám do uvedené doby e-mail s materiály nepřijde, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefonu 775 906 870),
  • videozáznam, který budete mít k dispozici pro opakované přehrání po dobu 4 týdnů.
Místo konání

Best Western Hotel Vista, Kpt. Vajdy 3046/2, www.hotelvista.cz
Školení probíhají v moderních prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem na zastávku "Hotel Bělský les" a 3 minuty pěšky nebo tramvají na zastávku „ÚMOb Jih“ (Radnice v Hrabůvce) a 5 minut pěšky
Parkování: na hotelovém parkovišti za zvýhodněnou cenu 50 Kč/den pro posluchače ECONOMIS CZ s.r.o. (parkovné budete platit na recepci a uvedete informaci, že jste byli na školení) nebo můžete parkovat na blízkém sídlišti zdarma (pro bezplatné parkování doporučujeme parkoviště č.2 - mapka).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě