Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Seminář "Daň z příjmů právnických osob a účetnictví - změny, přiznání a závěrka"


Číslo školení: 12507- Objednávka zde
Datum: 31.01.2025, 9.00 – 14.00h  
Lektor: Lektor: Ing. Dagmar Procházková, auditorka a Ing. Christian Žmolík, daňový poradce
Toto školení je nabízeno buď v prezenční podobě, nebo online. Vyberte si podobu, která Vám nejlépe vyhovuje.  

Program

Školení bude zaměřeno na daň z příjmů právnických osob a účetnictví podnikatelských subjektů. Posluchači budou seznámení s aktuálními změnami, získají informace potřebné pro správné sestavení daňového přiznání a účetní závěrky. Výklad bude doprovázen řadou praktických příkladů. 

  • Přehled novel daně z příjmů 
    • rekapitulace změn pro rok 2024 
    • změny pro rok 2025
  • Novelizace účetních předpisů
    • rekapitulace změn pro rok 2024 
    • změny pro rok 2025
  • Informace o novém zákonu o účetnictví
  • Účetnictví podnikatelů – kategorie účetní jednotky
  • Zdaňovací období
  • Úprava výsledku hospodaření na základ daně
    • Položky zvyšující/snižující výsledek hospodaření
    • Nedaňové náklady
    • Osvobozené příjmy
  • Odčitatelné položky
    • Daňová ztráta
    • Podpora výzkumu a vývoje
    • Podpora odborného vzdělávání
  • Položky snižující základ daně
    • Uplatnění darů
    • Veřejně prospěšní poplatníci
  • Výpočet daně
  • Slevy na dani
    • Zaměstnávání osob se zdravotním postižením
    • Investiční pobídky
    • Sleva za zastavené exekuce
  • Lhůty pro podání daňového přiznání
  • Náplň řádků daňového přiznání
  • Povinné a nepovinné části účetní závěrky
  • Povinnost zveřejnění účetní závěrky
  • Povinnost sestavení výroční zprávy
  • Diskuze
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita, storno a ostatní informace

Počet účastníků školení je omezen. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Účast na školení lze stornovat písemně. Zrušíte-li svou účast více než 2 pracovní dny před datem konání školení, záloha Vám bude vrácena v plné výši. Zrušíte-li sovu účast v kratší lhůtě před konáním školení, máte možnost si vybrat jako náhradu jiné školení ve stejné ceně. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

1290 Kč bez DPH, tzn. 1561 Kč včetně DPH za školení od 9 do 14.00 hodin.

Cena zahrnuje:

  • občerstvení (sladké pečivo, dopolední svačina, káva, čaj, nealko),
  • psací potřeby,
  • studijní podklady (budou zaslány elektronicky do 12 hodin v den před konáním webináře, jestliže Vám do uvedené doby e-mail s materiály nepřijde, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefonu 775 906 870),
  • videozáznam, který budete mít k dispozici pro opakované přehrání po dobu 4 týdnů.
Místo konání

Best Western Hotel Vista, Kpt. Vajdy 3046/2, www.hotelvista.cz
Školení probíhají v moderních prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem na zastávku "Hotel Bělský les" a 3 minuty pěšky nebo tramvají na zastávku „ÚMOb Jih“ (Radnice v Hrabůvce) a 5 minut pěšky
Parkování: na hotelovém parkovišti za zvýhodněnou cenu 50 Kč/den pro posluchače ECONOMIS CZ s.r.o. (parkovné budete platit na recepci a uvedete informaci, že jste byli na školení) nebo můžete parkovat na blízkém sídlišti zdarma (pro bezplatné parkování doporučujeme parkoviště č.2 - mapka).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě