Tento web používá k analýze návštěvnosti a poskytování funkcí sociálních médií soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
ECONOMIS.CZ

Číslo školení: 1724 - Objednávka zde
Datum: 20.10.2017, 9.00 – 16.00h, prezence od 8.30h (došlo k přesunu termínu tohoto školení z 18.10.2017 na 20.10.2017)
Lektor: Ing. Michal Jelínek, Ph.D., Partner AUDIT PROFESIONAL specializující se na mezinárodní daňové plánování a převodní ceny. Pravidelně publikuje v odborném tisku (Bulletin KDP ČR, EURO, Ekonom). Na problematiku převodních cen se zaměřoval ve společnostech Ernst & Young a BDO Tax.


Finanční úřady se v rámci daňových kontrol stále častěji zaměřují na transakce se spojenými osobami a nastavení převodních cen. Cílem školení je poskytnout posluchačům praktické informace, které jim pomohou správně nastavit transakce se spřízněnými společnostmi a zároveň průběžně dokumentovat tyto transakce pro případ daňové kontroly. Teoretický výklad bude doplněn příklady z praxe.

Váš přínos
• Doporučíme Vám, jak nastavit transakce se spojenými osobami, abyste minimalizovali související daňová rizika.
• Naučíme Vás, jak připravit dokumentační balíček k převodním cenám a jak se připravit na daňovou kontrolu.
• Nastíníme Vám možnosti daňové optimalizace prostřednictvím převodních cen.

Program

  • Úvod - legislativní rámec převodních cen
    • Zákon o daních z příjmů, Pokyny MFČR 
    • Definice kapitálově a jinak spojených osob 
    • Směrnice o převodních cenách pro nadnárodní podniky a daňové správy (OECD, EU Code of Conduct, Arbitrážní konvence)
  • Metody kalkulace převodních cen a jejich využití v praxi
    • Praktická aplikace metod při kalkulaci vnitroskupinových cen a jejich návaznost na manažerské účetnictví
    • Vztah rizika a cenové kalkulace 
    • Nový přístup k uplatňování metod dle OECD 
    • Případová studie
  • Daňová kontrola převodních cen a dokumentace k převodním cenám 
    • Typický průběh daňové kontroly
    • Náležitosti dokumentace k převodním cenám pro účely českého správce daně 
    • Dokumentace pro nadnárodní skupiny působící v rámci EU 
    • Specifika dokumentace při poskytování služeb 
    • Případová studie
  • Vybraná judikatura a nálezy z daňových kontrol 
    • Judikatura krajských soudů a NSS v oblasti převodních cen 
  • Odpovědi na dotazy

Objednávka
Školení můžete objednat on-line zde.


Kapacita
Počet účastníků školení je omezen – příjemné prostředí, větší prostor pro Vaše dotazy! Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Nebojte se rezervovat si své místo v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši!   


Cena
1240 - 1440 Kč + DPH. Základní cena 1440 Kč + DPH je automaticky snížena na 1240 Kč + DPH při včasné objednávce, viz níže. V ceně je zohledněna delší doba trvání školení (od 9 do 16 hodin) a oběd.  

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale rovněž občerstvení včetně oběda (jedná se o celodenní školení, máte-li zájem o vegetariánský oběd, sdělte nám prosím tuto informaci e-mailem nejpozději 3 dny před konáním školení), psací potřeby a tištěné studijní podklady, jsou-li lektorem vypracovány.  


Sleva při včasné objednávce
Každý posluchač, který si objedná toto školení do 13.10.2017, získá slevu 200 Kč z ceny školení bez DPH. Sleva bude automaticky uplatněna v on-line objednávce. Pro členy Komory certifikovaných účetních platí tato akce vždy, bez ohledu na datum objednání (KPV 6 hodin, v objednávce prosím uveďte číslo certifikátu).   


Místo konání
Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu. Přímo v Domě kultury Akord lze využít i hotelové ubytování.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).   


Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
Adresa: Varenská 3101/49, 702 00 Ostrava
IČ: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě