Tento web používá k analýze návštěvnosti a poskytování funkcí sociálních médií soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
ECONOMIS.CZ

Číslo školení: 1805 - Objednávka zde
Datum: 15.1.2018, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: Ing. Karel Janoušek, specialista na cestovní náhrady a silniční daň s dlouholetou praxí na Finančním ředitelství, autor řady odborných publikací


Program
Školení je určeno posluchačům, kteří si chtějí prohloubit znalosti o cestovních náhradách a získat komplexní informace týkající se pracovních cest v roce 2018. Podrobně budou vysvětleny základní principy a na konkrétních příkladech ukázány postupy poskytování cestovních náhrad zaměstnancům v podnikatelské i příspěvkové sféře a možnosti podnikatelů při cestách obdobných cestám pracovním, a to i ve složitějších případech, které zákoník práce neřeší.

  • aktuální informace - vývoj legislativy, nové sazby pro rok 2018
     
  • základní ustanovení zákoníku práce týkající se cestovních náhrad

  • kdy zaměstnanci cestovní náhrady přísluší a komu je lze poskytnout

  • co je a co není pracovní cesta, podstatný vliv místa pravidelného pracoviště

  • povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance
  • podmínky konání pracovní cesty, používání tiskopisů cestovní příkaz

  • přerušení pracovní cesty ze soukromých důvodů zaměstnance

  • prokazování a výpočet výše jednotlivých druhů cestovních náhrad (jízdní výdaje veřejnou hromadnou dopravou, MHD a při používání soukromých vozidel, ubytování, stravné,

  • zahraniční stravné, kapesné, nutné vedlejší výdaje)

  • používání soukromých vozidel při pracovních cestách

  • zvláštnosti při cestách letadly, doba trvání letu, časová pásma apod.

  • poskytování záloh na cestovní náhrady a jejich vyúčtování

  • používání firemních a soukromých platebních karet

  • vypořádání cestovních náhrad, doplatek, přeplatek, vracení zbylých cizích měn, zaokrouhlování

  • kurzy pro přepočet měn při vyúčtování a účtování o cestovních náhradách

  • daňové souvislosti

  • možnosti fyzických osob-podnikatelů

  • diskuze, odpovědi na dotazy, řešení konkrétních problémů

Kapacita
Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši.

Cena
990 - 1190 Kč + DPH. Základní cena 1190 Kč + DPH je automaticky snížena na 990 Kč + DPH při včasné objednávce, viz níže.

Sleva při včasné objednávce
Každý posluchač, který si objedná toto školení do 15.1.2018, získá slevu 200 Kč z ceny školení bez DPH. Sleva bude automaticky uplatněna v on-line objednávce. Pro členy Komory certifikovaných účetních platí tato akce vždy, bez ohledu na datum objednání (KPV 4,5 hodiny, v objednávce prosím uveďte číslo certifikátu).

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale rovněž občerstvení, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání
Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod). 

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
Adresa: Varenská 3101/49, 702 00 Ostrava
IČ: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě